Otto, Jacek2018-08-092018-08-092004Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie., Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004, ISBN 8373874429.8373874429id skryba-crisphttp://hdl.handle.net/11652/1798[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania konsumentów oraz niezwykły rozwój technologii informacyjnych powodują, iż koncepcja marketingu relacji nie tylko nie straciła nic na aktualności, ale wręcz przeciwnie - postrzegana jest jako kluczowy paradygmat współczesnego marketingu. W niniejszym wydaniu wprowadzone zostały zmiany, które poszerzają ujęcie znane z pierwszej edycji. Z istotniejszych wymienić należy opracowanie nowego szóstego rozdziału, dotyczącego systemów zarządzania relacjami z klientem oraz zamieszczenie dodatkowych opisów zastosowań marketingu relacji w rozdziale siódmym, które mogą stanowić twórczą inspirację dla polskich menedżerów. Ponadto poprawiono błędy dostrzeżone w pierwszym wydaniu i uaktualniono szereg danych. Książka pojawia się również w nowym formacie, m.in. powiększona została czcionka, co powinno uczynić ją bardziej czytelną i przyjazną dla odbiorcy[...]plmarketing relacyjny - podręczniki akademickiemarketing relacjisystemy zarządzania relacjami z klientemmarketing relacji w praktycerelationship marketingcustomer relationship managementrelationship marketing in practicerelational marketing - academic textbooksMarketing relacji. Koncepcja i stosowanie.Książka