Sobestiańczyk, Tomasz2021-07-082021-07-082011Sobestiańczyk, T. (2011). Aspekty e-learningu jako metody nauczania na przykładzie piotrkowskiej platformy e-learningowej. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 47(1142), 5-26. https://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-260137-2599http://hdl.handle.net/11652/3775https://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-26Celem artykułu jest przedstawienie e-learningu, jako nowoczesnej metody nauczania, scharakteryzowanie słabych i mocnych stron w oparciu o piotrkowska platformę dydaktyczna.The paper presents the basic terms and functions of e-learning, its advantages and disadvantages and characteristic. The second part shows free, e-learning system: ‘‘Piotrkowska platform e-learningowa’’. E-learning comprises all forms of electronically supported learning and teaching. E-learning is essentially the computer and network-enabled transfer of skills and knowledgeplFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkue-learningmetody nauczaniaplatforma dydaktycznae-learningteaching methode-learning platformAspekty e-learningu jako metody nauczania na przykładzie piotrkowskiej platformy e-learningowejDeterminants of the e-learning of Piotrkow e-learning platformArtykułLUT LicenseLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/oiz.2011.47.5-2610.34658/oiz.2011.47.5-26