Biesiok, Grzegorz2021-07-122021-07-122013Biesiok, G. (2020). Zaufanie jako czynnik satysfakcji pracowników. Zeszyty Naukowe. Organizacja I Zarządzanie, 51(1146), 167-176. https://doi.org/10.34658/oiz.2013.51.167-1760137-2599http://hdl.handle.net/11652/3793https://doi.org/10.34658/oiz.2013.51.167-176Praca przedstawia wyniki badań nad aspektami funkcjonowania pracowników w miejscach pracy ze szczególnym uwzględnieniem opinii badanych na temat zaufania. Badania pokazały, że wysoki poziom zaufania pozytywnie wpływał na ocenę pozostałych aspektów rozwoju. Dużą zależność zauważono pomiędzy deklarowanym poziomem zaufania a satysfakcją z pracy.The paper presents results of research on the functioning of employees in the workplace and related aspects with particular emphasis on the respondents trust. A high level of trust has a positive effect on the evaluation of other aspects of development. Especially a high correlation was observed between the stated level of trust and satisfaction with work.plFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkusatysfakcja pracownikówzaufanieprzedsiębiorstwozaufanie w miejscu pracysatisfaction of employeestrusttrust in the workplacecompanyZaufanie jako czynnik satysfakcji pracownikówTrust as an satisfaction factor of employeesArtykułLUT LicenseLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/oiz.2013.51.167-17610.34658/oiz.2013.51.167-176