Podgórski, Filip2015-12-032015-12-032007Biuletyn EBIB, nr 7 (88)1507-7187http://hdl.handle.net/11652/965http://www.ebib.pl/2007/88/a.php?podgorskiOd momentu powstania i ekspansji Internetu tradycyjne media, tj. prasa, radio, telewizja przechodzą głęboki kryzys, przejawiający się m.in. zmniejszającą się liczbą odbiorców. Jednym z elementów, który ma na to wpływ jest aktualność prezentowanych treści. Ogólnodostępność i praktyczne możliwości Internetu w sposób diametralny wpłynęły na procesy związane z pozyskiwaniem informacji, tworzeniem wiadomości i ich przekazywaniem szerszej publiczności. Dziś pojęcie aktualności informacji zostało wyraźnie zawężone do bardzo krótkiego okresu, można wręcz uznać, że do bieżącej chwili. Informacja, aby była aktualna, musi być przekazywana odbiorcy praktycznie w momencie trwania wydarzenia lub bezpośrednio po.application/pdfdziennikarstwo obywatelskieDziennikarstwo obywatelskie: aktywność, która łączyArtykuł