Kołodziejczyk, Edyta2015-12-032015-12-032013Biuletyn EBIB, nr 8 (144) s.1-111507-7187http://hdl.handle.net/11652/948http://open.ebib.pl/ojs/index.php/ebib/article/view/86Dynamiczny rozwój technologii mobilnych oraz nadmiar informacji powodują trudności z przyciągnięciem uwagi użytkowników bibliotek. Dlatego potrzebne są narzędzia, które pomogą czytelnika zainteresować, zaintrygować i zaskoczyć. Wykorzystując kody QR i rzeczywistość rozszerzoną, biblioteki szkół wyższych mogą pokazać, że są nowoczesnymi instytucjami, które potrafią zabiegać o użytkowników, czyniąc to w sposób interesujący i ciekawy.application/pdfkody QRrzeczywistość rozszerzonabiblioteki szkół wyższychtechnologie informacyjneusługi biblioteczneKody QR i rzeczywistość rozszerzona (AR) - przykłady nowych rozwiązań technologicznych w bibliotekach szkół wyższychArtykuł