Litinska, AntoninaLachiewicz, StefanFlaszewska, Sylwia2020-02-242020-02-242019Litinska A., Creativity and its importance in business. W: Wybrane problemy zarządzania rozwojem organizacji w przemyśle 4.0, Lachiewicz S. (red. nauk.), Flaszewska S. (red. nauk.), Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2019, s. 57-73, ISBN 978-83-66287-08-2, doi: 10.34658/9788366287082.05.978-83-66287-08-2http://hdl.handle.net/11652/2741https://doi.org/10.34658/9788366287082.05enFair use conditionDla wszystkich w zakresie dozwolonego użytkukreatywnośćbizneskreatywność w biznesiecreativitybusinesscreativity in businessCreativity and its importance in businessRozdział książkiLUT LicenceLicencja PŁhttps://doi.org/10.34658/9788366287082.05DOI: 10.34658/9788366287082.05