Makowska, Aleksandra2019-02-282019-02-282008Makowska A., Marketing wewnętrzny w firmach ubezpieczeniowych jako element kreowania trwałych relacji firma-klient. W: Funkcja personalna w zmieniającej się organizacji : diagnoza i perspektywy : praca zbiorowa, Jędrych E. (red.), Stankiewicz-Mróz A. (red.), Pietras A. (red.), Wydawnictwo Media Press, Łódź 2008, s. 149-156, ISBN 978-83-61215-06-6.978-83-61215-06-6id skryba-crisphttp://hdl.handle.net/11652/2099Insurance service is mainly based on client-agent relationship. Its optimal level may be acquired when the attention is focused on the insurance company staff. Therefore the principles of internal marketing, directly derived from the relationship marketing, should be effectively implemented.plmarketing wewnętrznyrelacja firma-klientfirmy ubezpieczeniowezarządzanie firmąkształtowanie relacji firma-klientinternal marketingcompany-customer relationshipinsurance companiescompany managementshaping the company-customer relationshipMarketing wewnętrzny w firmach ubezpieczeniowych jako element kreowania trwałych relacji firma-klientRozdział książki