Now showing items 17-19 of 19

    • Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych na rynku europejskim 

      Grandys, Ewa (Wydawca: ,,Śląsk" Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe, 2006)
      [...] Praca składa się z czterech rozdziałów, w których przedstawiono: • W rozdziale 1 dokonano przeglądu zapoznanych strategii marketingowych oraz ich zakresów podmiotowych. Analizę wykonano w sposób selektywny, z ...
    • Systemy pomiarowe we włókiennictwie 

      Krucińska, Izabella; Konecki, Włodzimierz; Michalak, Marina (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology. Press, 2006)
      W końcu dwudziestego stulecia nastąpiła rewolucyjna zmiana w podejściu do wykonywania pomiarów i w sposobie interpretacji wyników tych pomiarów. Jeszcze w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia nie można było sobie ...
    • Wybrane zagadnienia z metrologii użytkowej odzieży funkcjonalnej 

      Krucińska, Izabella; Korycki, Ryszard; Skrzetuska, Ewa; Kowalski, Krzysztof; Puszkarz, Adam (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2016)
      Rozwój technologii nowych materiałów, sposobu ich przetwarzania i wykorzystywania, a także coraz lepsze poznanie mechanizmów zachodzących w organizmie człowieka sprzyjają rozwojowi odzieży specjalnego przeznaczenia. Odzież ...