Rozdziały
Stały URI dla kolekcjihttp://hdl.handle.net/11652/5210
Przeglądaj
Pozycja Budowanie relacji z konsumentami w kontekście rozwoju portali społecznościowych(Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2017) Siuda, Dagna; Grębosz, Magdalena[...] Celem referatu jest zaprezentowanie mechanizmów budowania relacji pomiędzy marką a konsumentami za pomocą portali społecznościowych. Rozdział został opracowany w oparciu o studia literatury obcojęzycznej, wzbogaconej o polskie opracowania z zakresu teorii zarządzania marką, marketingu oraz mediów społecznościowych. Wykorzystano także wyniki własnych badań jakościowych prowadzonych metodą etnografii wirtualnej1, polegających na pobieraniu treści z wyselekcjonowanych źródeł (obserwacja nieuczestnicząca) oraz na czynnym udziale badaczy w aktywnościach online członków wirtualnych społeczności marek, mającym na celu wywołanie wypowiedzi i moderowanie dyskusji (obserwacja uczestnicząca).[...]