Logo repozytorium
Zbiory i kolekcje
Wszystko na DSpace
  • English
  • Polski
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj {{ collection }} wg Autor "Szrajber, Rafał"

Wpisz kilka pierwszych liter i kliknij przycisk przeglądania
Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
  • Wyników na stronę
  • Opcje sortowania
  • Pozycja
    The camera as a way of telling stories with images in 360 animations using VR technology
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Białek, Maciej; Wiśniewska, Aneta; Szrajber, Rafał
    VR technologies have found their place into the film industry, potentially revolutionizing standards of cinematography. Aim of this work was to investigate and compare the perception of space depending on the type of the camera. For this purpose, a special 360° animated film was created with two types of camera: one following the viewpoint of a character and another one defined by shots. As a result we can tell that the following camera seems to be more attractive to a recipient, which means a greater portion of a material was perceived and with a greater comfort of viewing experience.
  • Pozycja
    Gry komputerowe w edukacji architektonicznej i kulturalnej - wirtualna przestrzeń jako środowisko zdobywania wiedzy o architekturze
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2011) Szrajber, Rafał
    Gry komputerowe silnie oddziałują na kulturę i edukację młodych ludzi. Są zjawiskiem, które zawiera w sobie bardzo duży potencjał edukacyjny. Czy mogą stanowić narzędzie dydaktyczne w nauczaniu architektury -przedstawiony tekst jest głosem w takiej dyskusji.
  • Pozycja
    Hand gestures as a method of interaction in virtual reality HOPA games
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Lamus, Monika; Wiśniewska, Aneta; Szrajber, Rafał
    The main objective of the study was to implement the intuitive gesture set for movement and interaction in a virtual HOPA game. A review and analysis of existing solutions using the Leap Motion device to track gestures and hand movements was conducted. Two sets of movement modes were created and subjected to a series of tests to determine the best optimal movement and interaction technique. The tests were verified in terms of speed and accuracy of task performance.
  • Pozycja
    Święto twórców gier
    (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2021) Szrajber, Rafał
    Po rocznej przerwie odbył się Ogólnopolski Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych (ZTGK). Podwójny finał wyłonił najlepsze autorskie prototypy gier komputerowych w kilku kategoriach.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Polityka prywatności
  • Umowa użytkownika
  • Prześlij uwagi
Logo repozytorium COAR Notify