E-komunikacja jako narzędzie tworzenia konkurencyjności przedsiębiorstw - na podstawie badań w firmach logistycznych.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi

Abstrakt

Głównym celem referatu jest próba scharakteryzowania wpływu nowoczesnych narzędzi e-komunikacji na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących na terenie województwa łódzkiego. W opracowaniu przedstawiono główne narzędzia współczesnej komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, które funkcjonują w oparciu o Internet. Zaprezentowano również wywód i przedstawiono wyniki badania empirycznego przeprowadzonego na próbie 93 przedsiębiorstw z branży logistycznej, dotyczące bezpośredniego wpływu e-komunikacji na tworzenie dodatkowej wartości oraz korzyści dla klienta jako jednych z głównych czynników odziaływujących na wymiar konkurencyjności przedsiębiorstwa.
The chief objective of this work is the attempt to characterize the influence new means of e-communication on building the competitive edge of enterprises functioning in the Lodz voivodship. The study characterize one of the chief means modem communication of the enterprise with environment which are functional based on the Internet were presented. There is also presented an argument and introduced the results of the empirical research conducted on the attempt of 93 enterprises from the logistic industry, the direct effect of the e-communication creating the additional value and benefits to the customer as one of the chief factors determining of the competitiveness of the enterprise.

Opis

Słowa kluczowe

Cytowanie

Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, 2012 wyd. spec., s.275-291