Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

C.H. Beck

Abstrakt

[...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania konsumentów oraz niezwykły rozwój technologii informacyjnych powodują, iż koncepcja marketingu relacji nie tylko nie straciła nic na aktualności, ale wręcz przeciwnie - postrzegana jest jako kluczowy paradygmat współczesnego marketingu. W niniejszym wydaniu wprowadzone zostały zmiany, które poszerzają ujęcie znane z pierwszej edycji. Z istotniejszych wymienić należy opracowanie nowego szóstego rozdziału, dotyczącego systemów zarządzania relacjami z klientem oraz zamieszczenie dodatkowych opisów zastosowań marketingu relacji w rozdziale siódmym, które mogą stanowić twórczą inspirację dla polskich menedżerów. Ponadto poprawiono błędy dostrzeżone w pierwszym wydaniu i uaktualniono szereg danych. Książka pojawia się również w nowym formacie, m.in. powiększona została czcionka, co powinno uczynić ją bardziej czytelną i przyjazną dla odbiorcy[...]

Opis

Słowa kluczowe

marketing relacyjny - podręczniki akademickie, marketing relacji, systemy zarządzania relacjami z klientem, marketing relacji w praktyce, relationship marketing, customer relationship management, relationship marketing in practice, relational marketing - academic textbooks

Cytowanie

Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie., Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2004, ISBN 8373874429.