Kody QR i rzeczywistość rozszerzona (AR) - przykłady nowych rozwiązań technologicznych w bibliotekach szkół wyższych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Stowarzyszenie EBIB

Abstrakt

Dynamiczny rozwój technologii mobilnych oraz nadmiar informacji powodują trudności z przyciągnięciem uwagi użytkowników bibliotek. Dlatego potrzebne są narzędzia, które pomogą czytelnika zainteresować, zaintrygować i zaskoczyć. Wykorzystując kody QR i rzeczywistość rozszerzoną, biblioteki szkół wyższych mogą pokazać, że są nowoczesnymi instytucjami, które potrafią zabiegać o użytkowników, czyniąc to w sposób interesujący i ciekawy.

Opis

Słowa kluczowe

kody QR, rzeczywistość rozszerzona, biblioteki szkół wyższych, technologie informacyjne, usługi biblioteczne

Cytowanie

Biuletyn EBIB, nr 8 (144) s.1-11