Marketing wewnętrzny w firmach ubezpieczeniowych jako element kreowania trwałych relacji firma-klient

Ładowanie...
Miniatura

Data

2008

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wydawnictwo Media Press

Abstrakt

Insurance service is mainly based on client-agent relationship. Its optimal level may be acquired when the attention is focused on the insurance company staff. Therefore the principles of internal marketing, directly derived from the relationship marketing, should be effectively implemented.

Opis

Słowa kluczowe

marketing wewnętrzny, relacja firma-klient, firmy ubezpieczeniowe, zarządzanie firmą, kształtowanie relacji firma-klient, internal marketing, company-customer relationship, insurance companies, company management, shaping the company-customer relationship

Cytowanie

Makowska A., Marketing wewnętrzny w firmach ubezpieczeniowych jako element kreowania trwałych relacji firma-klient. W: Funkcja personalna w zmieniającej się organizacji : diagnoza i perspektywy : praca zbiorowa, Jędrych E. (red.), Stankiewicz-Mróz A. (red.), Pietras A. (red.), Wydawnictwo Media Press, Łódź 2008, s. 149-156, ISBN 978-83-61215-06-6.