Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Changes of Polish Customers’ Attitudes Towards Non-Ethical Activities of Food Producers 

      Baruk, Agnieszka Izabela (2014)
      Article’s goal: to identify and carry out a comparative analysis of the changes that occurred in opinions and attitudes of Polish final customers towards unfair activities addressed to them by food producers in the years ...
    • Price as a determinant of a food product`s image 

      Baruk, Agnieszka Izabela (Politechnika Łódzka, 2015)
      The article was to achieve two research goals, that is identifying and arranging hierarchically factors which influence the image of a food product and defining the place among them taken by the price. The article is ...
    • Relacje bezpośrednich przełożonych z podwładnych w ich opiniach 

      Baruk, Agnieszka Izabela (Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology Press, 2013)
      W artykule przedstawiono zagadnienia dotyczące relacji bezpośrednich przełożonych z ich podwładnymi. Na podstawie wyników pierwotnych badań ankietowych ukazano i poddano analizie opinie i oczekiwania respondentów ...
    • Rzeczywista i postulowana rola na rynku polskich nabywców końcowych 

      Baruk, Agnieszka Izabela (2014)
      Article’s goal: the main research goal of this article was identification and analysis of the real market role played by Polish final buyers and their expectations in this regard. Research approach: to achieve the main ...
    • Sposoby i determinanty postrzegania przez pracowników wykonywanej pracy 

      Baruk, Agnieszka Izabela (Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej, 2015)
      W artykule przedstawiono zagadnienia związane z postrzeganiem pracy przez wykonujących ją pracowników. Zwrócono uwagę na skutki pozytywnego i negatywnego stosunku pracowników do pracy. Analiza statystyczna wyników badań ...