Now showing items 1-7 of 7

    • Analiza efektu ROPO w branży spożywczej 

      Szymański, Grzegorz; Kuliberda, Przemysław (Wydawnictwa Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2016)
      Branża spożywcza w Polsce charakteryzuje się dużą dynamiką rozwoju. W ciągu ostatnich 10 lat, wartość rynku wzrosła o blisko 50%. Natomiast sprzedaż internetowa artykułów spożywczych wzrasta rocznie średnio tylko o 20%. ...
    • Innowacje w przedsiębiorstwie na przykładzie handlu internetowego 

      Stanisławski, Robert; Szymański, Grzegorz (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2015)
      Innowacje ogrywają dla przedsiębiorstw ogromną rolę, gdyż podnoszą ich konkurencyjność na rynkach (w otoczeniu), stając się jednocześnie „ akceleratorem" ich rozwoju innowacyjnego. Wśród różnych rodzajów innowacji duże ...
    • Postawa dzieci wieku wczesnoszkolnego do reklamy telewizyjnej 

      Szymański, Grzegorz (2014)
      Oglądanie telewizji jest wciąż najbardziej popularnym sposobem spędzania wolnego czasu wśród młodzieży. Reklama telewizyjna w ostatnim okresie przechodzi przeobrażenie, ewoluując od tradycyjnych spotów reklamowych do ...
    • Przyszłość e-learningu w uczelniach wyższych regionu łódzkiego. 

      Szymański, Grzegorz (Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2011)
      Rynek światowego e-learningu, chcąc sprostać nowym wyzwaniom rozwija się bardzo dynamicznie. Coraz więcej firm interesuje się technikami i technologiami wspomagającymi i optymalizującymi proces szkolenia, coraz więcej ma ...
    • Rola CSR w działalności firmy The Coca Cola Company 

      Klimkiewicz, Karolina; Szymański, Grzegorz (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2018)
      Z biegiem lat powstaje coraz więcej koncepcji wspomagających przedsiębiorstwa w ich codziennej działalności. Coraz częściej wdrażaną koncepcją w obszarze działań strategicznych firm jest Corporate Social Responsibility, czyli ...
    • Wdrożenie koncepcji 3M w przedsiębiorstwie produkcyjnym 

      Szymański, Grzegorz; Grzesiak, Mateusz (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2020)
      Wdrażanie poszczególnych aspektów modelu 3M powinno odbywać się w odpowiedniej kolejności i przy ciągłej analizie wyników z innych stosowanych metod LM. Ponadto minimalizacja lub nawet niwelacja strat w modelu 3M to ...
    • Wyzwania współczesnych menedżerów w handlu internetowym 

      Szymański, Grzegorz (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology Press, 2013)
      Rozwój handlu internetowego w ostatnich latach nie zwalnia swojej dynamiki, coraz więcej przedsiębiorstw wprowadza na rynek platformy sklepowe. Duża konkurencyjność sektora e-commerce wymusza na menedżerach podążanie za ...