Now showing items 1-5 of 5

    • Quality and environmental management - continuous change of paradigms 

      Lewandowski, Jerzy; Wiśniewski, Zbigniew; Scientific Editor of the Division : Lewandowski, Jerzy; Bendkowski, Józef; Block, Chantal; Doniec, Andrzej; Łunarski, Jerzy; Pacholski, Leszek; Poskrobko, Bazyli; Urbaniak, Maciej (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology. Press, 2007)
    • Quality in management of processes 

      Lewandowski, Jerzy; Sekieta, Marek; Walaszczyk, Anna; Górska, Ewa; Matuszek, Józef; Nogalski, Bogdan; Pacholski, Leszek; Popławski, Wojciech; Santarek, Krzysztof; Urbaniak, Maciej (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2011)
      Process approach to management, is one of the eight quality management principles next to customer focused, leadership, involvement of people, system approach to management, continua! improvement, factual approach to ...
    • Tendencje zmian w systemach zarządzania. Problemy integracji oraz wdrożenia. 

      Rajkiewicz, Mieczysław; Mikulski, Robert (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology Publisher, 2016)
      W wielu firmach dążenie do doskonałości opiera się na stosowaniu filozofii TQM lub wymagań standardów ISO. W warunkach polskiej gospodarki ten trend firmy rozpoczęły od 1993 roku, kiedy to w Polsce po raz pierwszy opublikowano ...
    • Współczesne koncepcje zarządzania produkcją, jakością i logistyką 

      Lachiewicz, Stefan; Matejun, Marek; Grądzki, Ryszard; Lewandowski, Jerzy; Urbaniak, Maciej (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2010)
      Złożoność współczesnych systemów wytwarzania przy jednoczesnym dążeniu do zapewnienia elastyczności i wariantowości procesów wymusza na przedsiębiorstwach stosowanie coraz nowszych koncepcji zarządzania wspierających ...
    • Zasady zarządzania jakością fundamentem zarządzania organizacjami 

      Walaszczyk, Anna (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2019)
      Niniejsza monografia obejmuje swoim zakresem siedem rozdziałów i każdy z nich odnosi się do jednej z zasad zarządzania jakością, wśród których wyróżnia się: Orientację na klienta, Przywództwo, Zaangażowanie ludzi, Podejście ...