Wyświetlanie pozycji 26-45 z 111

    • Identification of factors affecting personnel demand 

      Staniec, Iwona; Kaczmarek, Bogusław; Marczak, Michał (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      This MONOGRAPH is the first part of a report on original research conducted as part of the research project "Demand for Managerial and Engineering Personnel in the Lodz Province in the Years 2007-2015". The primary ...
    • Information and knowledge in innovative enterprise 

      Lewandowski, Jerzy; Kopera, Sebastian; Królikowski, Jan; Banaszak, Zbigniew; Bendkowski, Józef; Jasiński, Zdzisław; Kisielnicki, Jerzy; Krupa, Tadeusz; Nogalski, Bogdan; Penc, Józef; Trzcieliński, Stefan (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2007)
    • Innovative organizations 

      Pomykalski, Andrzej; Penc, Józef; Kaczmarek, Bogusław (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology. Press, 2008)
      In the modern world, a new type of society is being created. A society based on knowledge and information, aimed at innovation. An organisation wanting to develop should show a proinnovative character, i.e. the ability ...
    • Innowacje bankowe : bankowość elektroniczna, bankowość inwestycyjna i inżynieria finansowa 

      Bakalarczyk, Sebastian (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2006)
      [...] Zgodnie z przyjętym celem określono systematykę prezentacji poszczególnych obszarów merytorycznych. I tak podzielono książkę na trzy główne części: Bank i czynności bankowe, bankowość elektroniczną, bankowość ...
    • Innowacje w biznesie. Wybrane zagadnienia. 

      Blażlak, Robert; Szymański, Grzegorz (Wydawnictwo Politechnika Łódzka, 2016)
      Globalizacja gospodarki światowej przyczynia się w sposób ciągły do wzrostu stopnia konkurencyjności przedsiębiorstw, szczególnie w obszarze efektywnego zarządzania innowacjami, niezależnie od rodzaju reprezentowanej przez ...
    • Innowacyjność jako czynnik podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów na jednolitym rynku europejskim : praca zbiorowa 

      Otto, Jacek; Stanisławski, Robert; Maciaszczyk, Aleksandra; Greta, Marianna; Kasperkiewicz, Witold (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology, 2007)
      [...] Niniejsza monografia stanowi kolejną publikację przygotowaną w Katedrze Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej, poświęconą zagadnieniom funkcjonowania przedsiębiorstw na Jednolitym ...
    • International logistics 

      Szymonik, Andrzej (Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej, 2014)
    • Introduction to engineering 

      Grądzki, Ryszard; Kowal-Michalska, Katarzyna; Matuszek, Józef (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      Lately, the technology development takes place at a great rate, which requires from each of us a continuous observation of this process. In order to understand the latest achievements of technology, it is necessary to ...
    • Inżynieria projektowania strategii przedsiębiorstwa : konstrukcja i technologia 

      Berliński, Lechosław; Penc-Pietrzak, Ilona (Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2004)
      [...] W związku z powyższym, celem książki jest w dużym stopniu nowe zaprezentowanie koncepcji strategii, konstrukcji jej modeli i technologii jej budowy dla potrzeb zarządzania w kolejnych fazach cyklu jej życia, jakimi ...
    • Komunikacja wewnętrzna w organizacjach sieciowych : praca zbiorowa 

      Lachiewicz, Stefan; Czekaj, Janusz; Marczak, Michał (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      [...] Praca składa się z dwóch części. Część pierwsza, obejmująca pięć rozdziałów opracowania, została przygotowana na podstawie studiów literaturowych i opracowań badawczych. Przedstawiono tutaj rolę organizacji sieciowych ...
    • Les entreprises françaises face aux discriminations dans l'emploi 

      Bogalska-Martin, Ewa (Université Technique de Lodz Publishing, 2016)
      Książka „Firmy francuskie wobec dyskryminacji w sferze zatrudnienia” podejmuje niezwykle aktualny temat dyskryminacji w sferze zatrudnienia, zjawisko rzadko analizowane w pracach naukowych. Obrana w książce perspektywa ...
    • Management information systems 

      Lewandowski, Jerzy (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      Management information systems for many years have been an area of interest of scientists, systems designers, organisers as well as institutions and economic entities. This interest results from the fact that neither ...
    • Management of modern banks 

      Bakalarczyk, Sebastian (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      In times of global competition banks, as service organizations, must search a manner not only to reach new clients but also to maintain the existing ones. The specificity of financial services and their elasticity is ...
    • Managing innovations 

      Pomykalski, Andrzej (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      In the modem world, a society based on knowledge and information, aimed at innovations is being created. An organization wanting to develop should show a proinnovative character, i.e. the ability to undertake and implement ...
    • Marketing B2B w praktyce gospodarczej 

      Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)
      [...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ...
    • Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. 

      Otto, Jacek (C.H. Beck, 2004)
      [...] Zmiany zachodzące w otoczeniu marketingowym firm, nasilająca się konkurencja, coraz częściej określana mianem hiperkonkurencji, postępujące nasycenie wielu rynków, coraz bardziej zindywidualizowane oczekiwania ...
    • Marketing w handlu i usługach 

      Otto, Jacek; Olczak, Artur (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2007)
      [...] Głównym celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych marketingu w handlu i usługach, uwzględniając przy tym kontekst zagadnień ogólniejszych, uniwersalistycznych, które mogą pomóc lepiej zrozumieć ...
    • Matematyka w ekonomii 

      Witkowska, Dorota; Staniec, Iwona; Szmit, Anna (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology. Press, 2005)
      W skrypcie zawarto podstawową dla ekonomisty wiedzę z zakresu rachunku prawdopodobieństwa i rachunku macierzowego. Czyni to z niniejszego opracowania przystępne dla ekonomistów kompendium wiedzy z zastosowań tych ...
    • Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych 

      Lachiewicz, Stefan (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007)
      Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, ...