• polski
    • English
Lodz University of Technology Repository
TUL Repository
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Artykuły (WZiIP)
  • View Item
  •   Home
  • Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji / Faculty of Management and Production Engineering / W8
  • Artykuły (WZiIP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analiza efektu ROPO w branży spożywczej

Thumbnail
View/Open
ANALIZA_EFEKTU_ROPO_Szymanski_Kuliberda_2016.pdf (373.0Kb)
Date
2016
Author
Szymański, Grzegorz
Kuliberda, Przemysław
Metadata
Show full item record
Abstract
Branża spożywcza w Polsce charakteryzuje się dużą dynamiką rozwoju. W ciągu ostatnich 10 lat, wartość rynku wzrosła o blisko 50%. Natomiast sprzedaż internetowa artykułów spożywczych wzrasta rocznie średnio tylko o 20%. Obecnie żywność stanowi segment o najmniejszej popularności w sektorze e-commerce w Polsce. W 2014 roku funkcjonowały 424 sklepy internetowe. Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) jest negatywnym zjawiskiem w e-commerce. Celem publikacji jest identyfikacja skali wielkości efektu ROPO w branży spożywczej w Polsce.
URI
http://zeszyty.woiz.pl/
Collections
  • Artykuły (WZiIP) [190]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV