Now showing items 1-4 of 4

    • International business : outline of strategic and marketing issues 

      Olczak, Artur (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2008)
      W monografii International Business. Outline of Strategic and Marketing Issues autor starał się zarysować, to co jego zdaniem stanowi istotę biznesu - tworzenie nowych rynków i aktywność firm na tych rynkach. Fundamentem ...
    • Marketing B2B w praktyce gospodarczej 

      Olczak, Artur; Urbaniak, Maciej (Difin, 2006)
      [...] Szczególny nacisk został w książce położony na analizę zachowań podmiotów działających na rynku instytucjonalnym, na relacje między dostawcami i odbiorcami oraz na prezentację najnowszych tendencji na rynku ...
    • Marketing w handlu i usługach 

      Otto, Jacek; Olczak, Artur (Wydawnictwo Politechniki ŁódzkiejLodz University of Technology. Press, 2007)
      [...] Głównym celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych marketingu w handlu i usługach, uwzględniając przy tym kontekst zagadnień ogólniejszych, uniwersalistycznych, które mogą pomóc lepiej zrozumieć ...
    • Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw odzieżowych w perspektywie rynku Unii Europejskiej 

      Olczak, Artur (Wydawnictwo Politechnika ŁódzkaLodz University of Technology. Press, 2008)
      Przeobrażenia, jakie nastąpiły w ostatnich latach w polskiej branży odzieżowej, były konsekwencją zmian, jakie dokonały się w międzynarodowym sektorze tekstylno-odzieżowym. Daleko idąca liberalizacja w handlu ...